The Secret Lives Of Big Cats
Сезон 1, серия 5: Like most big cats, the leopard is a master of secrecy. It's one of the hardest of all big cats to see, let alone observe. This is mainly because leopards need absolute invisibility to hunt. This is why they're such good climbers and why they evolved to be so incredibly secretive.