The Secret Lives Of Pumas
시즌 1, 에피소드 3: Pumas are also known by the names of cougar or mountain lion. However, these cats are only distantly related to lions. They're much more closely related to cheetahs. And while pumas are often found in mountains, they're just as at home in the lowlands, dense forests, treeless pampers, or deserts.