The Secret Lives Of Snow Leopards
시즌 1, 에피소드 2: Often referred to as the gray ghost or ghost of the mountains, this animal's rarity and elusiveness was legendary. In the past, it was known as the ounce, but today we've settled on the name snow leopard.