The Secret of Spiggy Holes - pt. 1
S1, E5: Thaddeus and Charlotte embark on a book tour, leaving the children with their wacky nanny - Ruby. While exploring, the children discover that nearby to their house a boy is being held prisoner and his identity is eventually revealed to be the kidnapped Prince of Baronia, who is being held by the King's brother who plans to usurp the throne.