The Secret
S2, E13: Jim (John Krasinski) is worried Michael (Golden Globe nominee Steve Carell) is going to tell others that he likes Pam (Jenna Fischer) so he has to unfortunately go along with being his best friend, which includes a lunch trip to Hooters. Rainn Wilson and B.J. Novak also star.