The Secrets of Israel Keyes, Pt. 1
T3, E1: Israel Keyes may be one of the worst serial killers we've ever seen. He took great care in hiding his victims, which means finding them has become a new nightmare. Can the Dark Minds team unearth some of this case's biggest secrets?