The Senator in the Street Sweeper
S11, E6: A pair of funny sanitation workers, discover the shredded body of a U.S. Senator in a street sweeper, which leads Brennan, Booth and the team to Capitol Hill, where they meet with U.S. Senator and majority whip Hayley Winters and the victim’s chief of staff Eric Morales to get to the bottom of this political murder. Meanwhile, as Aubrey starts to develop a relationship with squintern Laura, he looks into her past to make sure nothing will harm his dream of a future in politics.