The Sentry
Сезон 1, серия 20: The government is keen to hush up a series of mysterious deaths at the Merrymount Institute, an underground archival facility. When Kolchak (Darren McGavin) investigates, he determines that the victims were ripped apart as if attacked by a crocodile or other large lizard.