The Shake Up
Сезон 4, серия 14: Taylor eagerly prepares for her first real birthday celebration, but she frets over the fact that Ryan has still not told her he loves her. Meanwhile, Kaitlin misbehaves outrageously in reaction to Julie dating Frank.