The Shakespeare Code
S3, E2: For Martha's first trip in the Tardis, the Doctor takes her back in time, to Elizabethan England. When they find William Shakespeare with a lost play, suspicions of evil are confirmed when deadly witch-like creatures are discovered. Can history be saved?