The Shame Game
S1, E7: In a case where political agendas rise to the forefront, Major Crimes has a tough time keeping important confidential facts from leaking. Making matters even more difficult for Captain Raydor, the Department of Children and Family Services makes a shocking discovery concerning Rusty. Recurring guest star IAN BOHEN (Teen Wolf, Breakout Kings) appears as Daniel Dunn.