The Shape Shifter and the Magic Carpet
S1, E3: Jamillah and Aladdin go looking for a carpet so that Genie can make it fly but Jamillah is tricked by a Shape Shifter into trading one from her for the lamp! She and Aladdin have to work together to save the lamp - and Genie!