The Shed
S5, E3: Fresh from Vaughn's death, Sydney is forced to partner on a mission with new APO agent Thomas Grace. They discover that Rachel Gibson -- a spy suspected of being involved in activities against the U.S. -- has something shockingly in common with Sydney. Meanwhile, Dixon must accompany Sloane, who's given a 48-hour pass from prison to acquire a possible cure for his daughter, Nadia.