The ship comes loaded
Сезон 1, серия 4: A surprisingly vulgar boat show proves too much for some, and Sigrid sees the need to confiscate a bothersome doll. A comedian is subjected to plagiarism, and there's a sigh of relief when a strong contender is forced to exit the competition.