The Shore
S1, E8: Eddie brings Hawk along on a journey of spiritual enlightenment, while Cal struggles with the ugly reality of his own violent tendencies. Nicole's labor becomes troubled, and Sarah performs a miracle to save the child. Cal, in a moment of weakness, tells Sarah a secret about Eddie.