The Shot Heard 'Round the World
S1, E2: Dan and Deb head back to colonial times to rescue Chris and help spark the Revolutionary War. Dan and Chris are forced to go undercover as British allies as they simultaneously try to rally the colonists to revolt in the Battle of Lexington. Unexpected friendships are formed and history is remade.