The Show Must Go On
Сезон 4, серия 13: In the future, Joss and Harry, as well as April and Marc, are happily married and are new parents. Marc takes on the role of an overly concerned, overly attentive parent, while Harry is more hands-off as he tries to navigate how to be a father. Harry's world is turned upside down when he meets Gabe, someone from his past.