Сезон 3, серия 16: A double homicide leads Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) to a traveling carnival where the performers are not what they seem. To get a better understanding of what's going on behind the scenes Monroe (Silas Weir Mitchell) and Rosalee (Bree Turner) go undercover. On the wedding front, Monroe has a really important question for Nick. In Austria, an invaluable member of the Resistance makes the ultimate sacrifice to help Adalind (Claire Coffee).