The Shrining
S4, E10: The buyers venture out to El Monte, CA. The Harris Brothers go into stealth mode. Jarrod and Brandi find their sense of charity. Barry unearths a bag that has him hitting the slopes. And Darrell discovers a big pole...but will it vault him to the top?