The Sicilian Encounter
S6, E22: While on a case in Sicily, British intelligence agent Michael Haggerty (Len Cariou) becomes involved with a widow (Deidre Hall) who is under the watchful eye of volatile in-laws. Guest stars: Ian Ogilvy, Vincent Baggetta.