The Siege of Starro!, Pt. 1
S2, E13: Led by Faceless Hunter, the Starro Invasion comes on full swing. Only Batman and a handful of unlikely heroes remain uninfected to thwart the alien parasites and their mind-controlled hosts before all of Earth is sucked dry.