The Siege
S1, E5: When Claire receives a phone call that may lead her to find her son, the FBI and Ryan Hardy set their next move into motion, causing panic at the farmhouse. Meanwhile, Joe Carroll seeks a lawyer from his past (guest star Renee Elise Goldsberry) to send a message that has deadly results.