The Sin Bin
Сезон 3, серия 10: With the Sinnerman in custody, Lucifer is prepared to go to any length to get his devil face back. But with another victim’s life on the line, will Lucifer’s conscience hinder or help? Meanwhile, Trixie is introduced to Charlotte and questions the relationship she has with her father in the fall finale episode.