The Sinner
S1, E6: The station is in revolt after Jenny's "suicide." Meanwhile, a debt-ridden Detective Pici (Anna Friel), who is convinced that Adina's spirit has been manipulating her all along, is determined to drive her presence out of the station for good. Peter Stormare, Alexander Karim, Olivia Grant, Nina Yndis, Shaq B. Gran, Letitia Hector and Helen Behan also star.