The Sinner
시즌 1, 에피소드 3: When a young husband is shot dead in his Morris, Alabama home, police initially believe it's a robbery gone awry. But once the town rumor mill swirls to life, authorities uncover a dark secret hiding between the pews of the local Baptist church.