The Sins of Castle Cove
시즌 5, 에피소드 17: A revealing novel published by a former student (Page Hannah) of Jessica's (Angela Lansbury) triggers a Cabot Cove murder. Kathryn Grayson, Gloria DeHaven, Ruth Roman and Julie Adams return as guest stars.