시즌 1, 에피소드 4: Ben uncovers the truth about Natalie's whereabouts two nights before Tom died when she supposedly was babysitting the young boy, leading Ben to confront his neighbors, Dr. and Vanessa Richardson. After learning about the strange circumstances surrounding the death of their son, a suspicious Ben is convinced that they possibly were involved in Tom’s death.