The Slaughterhouse
시즌 4, 에피소드 20: Jake and Rosa try to earn the respect of their idol, Lieutenant Melanie Hawkins (guest star Gina Gershon), while Charles, Terry and Gina test different parenting methods to resolve a conflict between Scully and Hitchcock.