The Slender Threads That Bind Us Here
S4, E4: Rock star Marcus Keen (Riley Smith) makes demands on Rayna as she struggles to tend to those around her. Layla and Jeff get into a lover’s quarrel. Jeff arranges for a journalist to shadow Juliette on tour, but after another emotional setback, she leans on pills and alcohol to get through her days, and Zoey (Chaley Rose) returns to see Scarlett.