The Slump
S1, E3: Jake has a slew of unsolved cases that he can't seem to close, and the other detectives don't want his losing streak to rub off on them. Meanwhile, Holt asks Amy to run lead on the Junior Policeman Program for at-risk youth, and she enlists Rosa and Gina's help. Also, Boyle helps Sergeant Jeffords with a special case he cannot solve.