The Small Things
S1, E3: During an investigation into a fatal shooting, the team crosses paths with Demonté Green (Woody McClain), a smooth-talking businessman who may have been the intended target. Also, Deputy Inspector Haywood tries to help a troubled teen, and Detective Killian finds himself at odds with his girlfriend, Corinne, after she hires an ex-con to work at their new bar.