The Middle The Smell
S5, E18: After being goaded by friend Bill Norwood (guest star PAT FINN) into taking an assistant coaching position on the girls soccer team that Sue is now a member of, Mike becomes the new head coach but discovers that the girls care more about their various personal issues then the game itself. Meanwhile, after discovering that a mysteriously hideous smell in the house is emanating from Brick, Frankie must attempt to introduce her pungent son to better hygiene; and Axl is completely perplexed by a picture Cassidy painted for him as to whether it means they are still together as a couple or broken up.