The Smile
S4, E14: While other kids begin receiving college acceptance letters and Axl doesn't, Frankie and Mike begin to worry that their son's chances for a sports scholarship have passed him by. Meanwhile, Sue is determined to prove that smiling is contagious as a hypothesis for a school science project, and a relentless Brick begins pestering his parents for an iPad.