The Smile
S2, E1: Months after the dramatic events that prompted Carrie to undergo Electroconvulsive Therapy, the former CIA case officer has found a modicum of peace in her family’s suburban embrace. But the strides she’s made towards mental health are threatened when an asset from her former life comes in from the cold. Meanwhile, freshman Congressman Nick Brody discovers that Abu Nazir may not be content with his nonviolent approach to affecting change in American foreign policy. And Dana lets a vital secret slip.