The Solution to All Problems
Сезон 1, серия 2: Joe escapes from IEP but his safety remains in question. Unsure who to trust, Joe turns to Bob Partridge. Meanwhile, a task force is assembled to investigate the massacre. With his best friend's life now in danger, Sam struggles with his next move.