The Son
S4, E5: Matt (guest star Zach Gilford) deals with long-suppressed feelings about his father. Elsewhere, Vince (Michael B. Jordan) feels conflicted by the adulation he receives as a star football player and the criminal activity he engages in to support his family. Meanwhile, Becky (Madison Burge) and Tim (Taylor Kitsch) grow closer. Kyle Chandler, Connie Britton, Jesse Plemons, Aimee Teegarden, Matt Lauria and Jurnee Smollett also star.