The Song of the Sirens
S1, E6: Desperate to win over Medusa's heart, Hercules pays a visit to a powerful witch. But events take a malevolent turn when Hercules realizes he has unleashed a potent but toxic enchantment that threatens to turn his hope into unbearable grief. With a bitter chain of events unfolding, it is up to Jason to undo history, but a deadly trap has been set for him, with far-reaching consequences.