The Sorcerer's Apprentice
Сезон 3, серия 9: Cleo defies Lewis' advice and experiments with the magic Moon Pool water. Using her powers, Rikki accidentally gets the water into Cleo's aquarium and all the girls have to rescue Cleo's fish Hector.