The Sound of Metal
S1, E1: A brutal road accident that kills a young man. When the man’s mother, Chandana, tells Meenakshi that it wasn’t an accident and requests her to investigate it, Meenakshi refuses saying PI’s have no business investigating murders. But can she stay away?