The South Tower
S1, E2: As an announcement tells people to remain where they are, those in the south tower watch with shock as the north tower burns after being hit by a hijacked plane. When the second plane hits, civilians in the south tower have to find a way to escape from the top floors to safety. Paramedics at street level face an onslaught of both the badly injured and casualties. They race against time to save lives.