The Sovereigns
S4, E19: Bull mounts the defense of an idealistic state judge, Judge Duggan (Kelcy Griffin), who's on trial for obstruction of justice after she helped a trial witness evade federal arrest in her courtroom. During voir dire, Benny looks for jurors who believe the law is open to interpretation and that Judge Duggan broke the law to uphold courtrooms as sacred spaces within the justice system.