The Space Between
T5, E17: Conrad treats one of Gigi’s fellow classmates, whose stomachache turns into something much more serious. Meanwhile, Devon takes several interns to a senior living facility, where they meet a former doctor whose wife falls ill during their visit. Then, in looking for a sperm donor for Padma, Leela uncovers some unsettling news about the business.