The Space In Between
시즌 8, 에피소드 3: As the situation at the hospital worsens, Nathan struggles to make a huge decision regarding his career. Brooke and Julian take Jamie for the day, while Victoria (recurring guest star DAPHNE ZUNIGA - Melrose Place) and Millicent hatch a plan.