The Spark
S1, E1: The picture-perfect lives of the Richardson family are upended by the mysterious arrival of artist Mia Warren and her daughter Pearl in Shaker Heights, OH – an idyllic town founded on the utopian principles of harmony and order. Egged on by her guilty conscious, do-gooder Elena Richardson rents to the mother-daughter duo, irrevocably intertwining the fates of the two families.