The Spa's the Limit / The Hairy Dignitary / Year of the Mouse / Relativity
S2, E3: Jerry and Tuffy ruin Tom and Spike’s spa day. Tom trades places with a diplomat's cat. A musical visit to Chinatown spells romance for Jerry – and fireworks for Tom. Tom stalks Jerry’s jolly Bavarian cousins during their stay at the Hotel.