The Special Relationship
S5, E5: Bill makes a deal in the Senate, but finds new obstacles to his livelihood being raised by LDS officials. Fed up with interning, Barb considers a dramatic life change that could have far-ranging consequences for the family. A legal obstacle hinders Bill and Nicki's efforts to adopt Cara Lynn. Margene preaches the Goji gospel; Rhonda encourages Verlan to do Alby's bidding; Lois longs for her old life with Frank; Don takes another hit for Bill.