Your Family or Mine The Speech
S1, E6: Gil is nominated for an award at his college, but Jan and Kelli learn that he won't win and try to prevent him from attending. Meanwhile, Dani returns home in an altered state after a raucous night, and Shawni wants Enzo to propose.