The Stage Set for Deception
Сезон 1, серия 6: Misa teams up with Wataru to save Miku from being falsely accused as she was in her first life. Meanwhile, Misa has a complete makeover and causes a scene during her formal meeting with Tomoya's parents. As Misa storms off, Reina arrives right on cue.