The Star Witness
시즌 2, 에피소드 3: Nick gets riled up when he finds out his mother is on the prosecution's witness list and Letitia has been keeping secrets from him; Patrick decides to come clean about Ellen's death but Tripp dissuades him with the help of Carmelita; Brian plots to go to Brazil to kidnap his son.