The Steal in the Wheels
Сезон 12, серия 9: When a young man dies in a horrendous hay baler accident, Booth, Brennan and Aubrey slap on trashy disguises and go undercover at a rowdy demolition derby competition to investigate the case. Meanwhile, Dr. Gordon Wyatt returns and assists Hodgins and Cam when the ongoing Gormogon case hits a dead end.